Kobiece sprawy na co dzień i w czasach pandemii pod lupą Greenpoint – marka dzieli się wynikami badania i zaprasza na warsztaty |
Wpisany przez S.Z. |
wtorek, 10 listopada 2020 14:31 |
Kobiece sprawy na co dzień i w czasach pandemii pod lupą Greenpoint – marka dzieli się wynikami badania i zaprasza na warsztatyKobiety i ich sprawy to temat niezwykle ważny, często i chętnie podejmowany. Polska marka odzieżowa Greenpoint, która na co dzień wsłuchuje się w potrzeby kobiet przeprowadziła badanie, w którym zapytała Polki m.in. o ich relacje z bliskimi im kobietami czy wpływ ubioru na ich samopoczucie. W myśl hasła jesienno-zimowej kampanii „Greenpoint znaczy razem” marka silnie eksponuje znaczenie wartości kobiecych więzi, bliskości, zaufania i przyjaźni, z których poleca czerpać siłę zwłaszcza teraz i zaprasza na wyjątkowe spotkania z ekspertami.
Uważne obserwowanie historii, którymi kobiety dzielą się w mediach społecznościowych i różnorodność kobiecych relacji zainspirowała markę Greenpoint do przeprowadzenia badania*, w którym zapytano kobiety m.in. o to, czy lubią dzielić się ze sobą sukcesami i celebrować je z najbliższymi im kobietami. Jeden z utartych stereotypów mówi o tym, że kobiety niechętnie dzielą się swoimi sukcesami w obawie, że będzie to postrzegane jako przechwalanie się. Okazuje się jednak, że dzielenie się swoimi radościami i smutkami oraz potrzeba wspólnego przeżywania jest dla kobiet niezmiernie ważna. Aż 62% respondentek w badaniu przeprowadzonym na zlecenie firmy Greenpoint deklaruje, że chętnie celebruje swoje sukcesy z najbliższymi kobietami. Wciąż średnio co 3 badana kobieta nie lubi mówić o swoich osiągnięciach otwarcie lub mówi o nich tylko wtedy, gdy przypadkiem wyjdzie to w rozmowie. Z kolei pytane o to, kogo radzą się przy podejmowaniu trudnych decyzji w większości (56%) wymieniają swoich mężów/partnerów, zaś na drugim miejscu plasują w tym względzie swoje przyjaciółki, mamy i siostry (36% Polek). *** *Badanie online przeprowadzone przez Instytut Badawczy ABR Sesta na zlecenie Greenpoint S.A. w październiku 2020 r. na grupie 1002 kobiet w wieku 25-45 lat mieszkających w miastach 500 tys. mieszkańców lub więcej, aktywnych zawodowo. /źródło - / |