Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi |
Wpisany przez S.Z. |
sobota, 03 października 2020 15:23 |
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersiFundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych przekąsek BeRAW #THINKPINK, z których sprzedaży Purella przekaże 5 procent środków na działania na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Problem tysięcy kobietKażdego roku diagnozę: „rak piersi” słyszy w Polsce 18,5 tysiąca kobiet . – Wbrew powszechnej opinii rak piersi nie jest rzadką chorobą starszych pań. Coraz częściej zapadają na niego kobiety młode i w sile wieku, które nawet nie spodziewały się, że ten problem może ich dotyczyć. Tak samo zresztą było w moim przypadku. Diagnozę „rak piersi” usłyszałam w dniu swoich 43. urodzin. W ramach kampanii „Różowy październik” chcemy budować świadomość prawdziwego oblicza raka piersi i zachęcić kobiety do zdrowego stylu życia, regularnych badań profilaktycznych, aktywnego i odpowiedzialnego stosowania zaleconej terapii i szukania wsparcia w codziennych zmaganiach z chorobą. Także, kiedy przybiera ona postać zaawansowaną, co staje się szczególnie trudne dla samej pacjentki, ale także dla jej bliskich – mówi Anna Kupiecka, prezes Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej. Akcje specjalneFundacja OnkoCafe zaplanowała na tegoroczny październik szereg aktywności świadomościowych skierowanych do pań. Jak co roku, w ramach ogólnoświatowej akcji „Breast Cancer Awarensess Month” czyli miesiąca świadomości raka piersi, będą kontynuowane działania nakierowane na promocję profilaktyki i wsparcie zdiagnozowanych już i leczących się pacjentek. Przez cały październik trwać będzie akcja „1000 bezpłatnych badań USG dla 1000 kobiet w Polsce”, prowadzona przy wsparciu Fundacji Philips w ramach kampanii BreastFit (więcej informacji o tej akcji dostępnych jest na stronie http://breastfit.onkocafe.pl/1000-x-usg/). Jak każdego miesiąca, w ramach Fundacji będą kontynuowane online’owe grupy wsparcia a także indywidualne konsultacje z psychoonkologiem i dietetykiem. Nowością jest projekt prowadzony wspólnie z PURELLA SUPERFOODS. Razem dla kobiet– Z okazji kampanii „Różowy październik” przygotowaliśmy dedykowany, limitowany produkt z różową wstążką, ze sprzedaży którego przeznaczymy 5 procent na rzecz Fundacji OnkoCafe - Razem Lepiej, a za Jej pośrednictwem na rzecz kobiet zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi. Oprócz 5 procent środków uzyskanych ze sprzedaży produktów ze specjalnej serii postanowiliśmy na koniec października wspólnie z Ewą Chodakowską podwoić uzyskaną kwotę - wspólnie dołożymy od siebie aż drugie tyle! – mówi Artur Gajewski, Marketing Director w Purella i dodaje: – Mimo pojawiających się na świecie nowych możliwości diagnostyki i terapii, w Polsce wykrywalność, dostępność i warunki leczenia oraz rehabilitacji pacjentek z rakiem piersi wciąż pozostawiają wiele do życzenia. Znaczenie ma każde działanie na rzecz wczesnej wykrywalności i lepszej terapii raka piersi, dlatego w kampanię włączamy się z prawdziwą przyjemnością i pełnym zaangażowaniem. /źródło - / |